Nakon što smo proveli radionice o javnom zagovaranju, ustupila je kraća pauza i naš fokus je bio na organizaciji 9. filmskog festivala poznatijeg kao Star Film Fest. Međutim u suradnji s našim voditeljem Otvorenom medijskom grupacijom i partnerom Juditom imali smo priliku nastaviti s dosadašnjim eu projektom Važni i Snažni. Ovoga puta projekt je zaživio u sklopu Star Film Festa, gdje smo kroz tri dana od 1. do 3.9. provodili radionice o vođenju javne kampanje na društvenim mrežama.
Radionice je vodila marketinška stručnjakinja za društvene mreže Gabrijela Brigljević. Gabrijela nam je otkrila kako kvalitetno procijeniti analizu web stranica te kako napraviti analizu trenutne pozicije na društvenim mrežama kroz analitičke alate. Naučili smo što je sve bitno za dobar storytelling tj. kako ispričati priču koja približava osnovnu poruku organizacije ciljnim skupinama. Dobar storytelling ne ide bez dobrog copywritinga čiju smo tehniku prošli kroz hvaljene primjere iz svijeta uspješnog marketinga.
Za kraj smo cijele radionice zaključili temama o upravljanju društvenih mreža i alatima za jednostavni grafički dizajn.
O novostima vezanima za projekt Važni i snažni možete pratiti putem naše web stranice ili putem društvenih mreža Facebook i Instagram.